Gratis aktiviteter i sommerferien 2024

I år arrangerer Fritid Færder ekstra mange ulike aktiviteter for barn og ungdom i sommerferien. Alle aktivitetene er gratis. Påmeldingsfristen er 10. juni. Les mer om de ulike aktivitetene ved å klikke på de.

Aktiviteter med ledige plasser i sommerferien 2024

Trykk på en aktivitet for mer informasjon.

Påmeldingsfristen er 10. juni.

Meld deg på her

Har du spørsmål angående en påmelding, kan du ta kontakt med Lene Ingdal. E-post: lene.ingdal@faerder.kommune.no

Vi sender ut svar ila. uke 24. Husk å svare på mailen om dere blir tilbudt plass. Dersom dere ikke får plass på en aktivitet, vil dere havne på en venteliste. Plassene fordeles ved loddtrekning.

PS! Det er viktig at du sjekker søppelpost/spam i e-postkontoen din dersom du ikke mottar svar på din påmelding.

• Forbehold om endringer
  • Søknadsfrister er endelige
  • Påmelding er bindende

Viktig informasjon vedrørende alle våre aktiviteter

På alle aktiviteter er det med ledere fra Færder kommune. Tilbudene gjelder kun for barn, unge og familier med bostedsadresse og/eller skoleplass i Færder kommune. Alle aktiviteter er åpne for alle innenfor den aldersrammen som er gitt. Det er begrenset antall plasser på alle aktiviteter.

Unge med funksjonsnedsettelser og ledsagere kan også søke aktivitetene. Ta kontakt for å avklare tilretteleggingsbehov.

Lån gratis utstyr

Trenger du å låne utstyr i sommer? Ta kontakt med BUA Færder. BUA er et nasjonalt nettverk som jobber for at barn og unge skal få mulighet til å prøve flere og mer varierte aktiviteter. Det gjør vi ved å gjøre det enklere for deg å låne utstyr til sport og friluftsliv. I BUA Færder får alle lov til å låne utstyr!

Sommeråpent på Fritidssenter Færder

Vi holder sommeråpent tirsdager og fredager i uke 27, 28 og 29.  Alle fra 8 .trinn og opp til og med 18 år er velkommen!  Åpningstider er: 17:30–21:00.  Sted: Teigar ungdomsskole, Øvreveien 9, 3121 Nøtterøy.

Følg oss på sosiale medier

Følg gjerne Fritid Færder på Instagram og Facebook!

Lene Ingdal
Miljøterapeut