Om psykisk helseteam for barn og unge

Psykisk helseteam jobber forebyggende i samarbeid med andre støttetjenester i kommunen. Teamet tilbyr lett tilgjengelig psykisk helsehjelp til barn, unge, familier og gravide. Vi arbeider løsningsfokusert med mestringsfokus, og målet er  få til endring relativt raskt. Vi er opptatt av hva du ønsker å oppnå. Alder: 0-18 år (til og med videregående skole)

Vi har disse tilbudene til:

Hvordan ta kontakt?

Lurer du på hva vi kan tilby, eller ønsker å drøfte en mulig henvendelse med oss kan du kontakte oss mandag til fredag kl. 08:00-15:30 på telefonnummer 908 37 593.  Henvendelsesskjema finner du her. (PDF, 603 kB)

Psykisk helseteam består av:

• Cathrine Foynes, 909 84 014, leder av psykisk helseteam.
  • Kristoffer Siqveland - psykolog
  • Charlotta Anna Marta Jansson, psykolog
  • Catharina Eriksen , klinisk pedagog
  • Liv Bente Askim - Familieterapeut

Voksne som strever primært med egne vansker

Er strevet i livet ditt hovedsakelig knyttet til egne vansker, ber vi deg ta kontakt med kommunens tjeneste for psykisk helse og rus.