Leie av lokale til store arrangementer

I Færder kommune kan lag, foreninger, privatpersoner og kommersielle aktører leie idrettshaller etter skoletid og i helgene. For leie av lokaler til større arrangementer over flere dager, som for eksempel loppemarked, må det søkes før 1. april. Det kan søkes om leie til arrangementer også etter 1. april, men da kan det være begrenset kapasitet i lokalene.

Søknadsfrist

Søknadsfrist er 1. april for søknad om leie av idrettshaller, skolelokaler eller gymsaler til større arrangementer.

Søknad

Bruk systemet BookUp.no for å søke om leie av lokaler til arrangement. Du vil få en bekreftelse i det din søknad er behandlet. Behandlingstiden er inntil tre virkedager. Trenger du hjelp med BookUp.no? Klikk her for veiledning.

Tilgjengelige tider

Finn tilgjengelige tider i idrettshaller, skolelokaler og gymsaler her.

Retningslinjer

Leietagere plikter å sette seg inn i gjeldene retningslinjer for leie av kommunens lokaler.