Animasjonsfilm skal lokke besøkende til Færder nasjonalparkkommune

Det er utarbeidet en animasjonsfilm, som viser frem hva Færder nasjonalparkkommune har å by på. Hensikten er å synliggjøre Færders attraksjoner, og friste turister til å besøke oss. Målgruppen er også innbyggere, hytteeiere og alle andre som har tilknytning til området.

Filmen viser frem noen av aktivitetene som vår flotte skjærgård og randsone innbyr til, som båtturer, padling, vannsport, fotturer, fiske og bading. Den viser også at man kan sykle til Verdens Ende, og padle fra øy til øy i skjærgården.

Færder kommune oppfordrer reiselivsnæringen, hoteller, og alle andre som har lyst, til å dele filmen i sine kanaler.

Animasjonsfilmen finnes i både norsk og engelsk versjon og er laget av Animer Animation Studio, på oppdrag av Færder kommune.