Nytt turkart i salg på servicesenteret

Er du glad i å gå turer og ønsker tips til flotte turstier? Kommunens nye turkart er nå i salg på servicesenteret.

I det nye turkartet vil du finne turstier, kyststier og andre stier i kommunen. I turkartet kan du også få en oversikt over badeplasser, utsiktspunkt, toaletter og parkeringsplasser.

Ordfører Jon Sanness Andersen fikk ta en titt på det nye turkartet da det kom fra trykkeriet og var fornøyd med det han så.

Vi er kjempestolte av det nye turkartet. Det er flott at vi nå har hele kommunen på ett kart som er laget i en kvalitet som gjør at det kan brukes i all slags vær. Det er viktig for kommunen å kunne tilby dette i et folkehelseperspektiv og det gir innbyggerne mulighet til å oppdage nye perler i kommunen vår.

Turkartet kan du kjøpe på kommunens servicesenter, Tinghaugveien 16, for 40 kroner.

Kartet som en PDF-fil

Kartet kan også lastes ned gratis:

God tur!