Bestill papirsekker til hageavfall innen 14. mars
I Færder kommune hentes hageavfallet hos alle vår og høst, og selve innsamlingen er inkludert i renovasjonsgebyret. Henting av grovavfall, samt papirsekker til hageavfall kan bestilles av Vesar, innen fastsatte frister vår og høst, mot et gebyr. Fristen for bestilling av hageavfallssekker er 14. mars.

Slik bestiller du papirsekker til hageavfall
Du kan enkelt bestille papirsekker til hageavfall selv. Dette kan gjøres på følgende måter:
Bestillingsfristen er 14. mars 2025. Bestilte sekker leveres ut i uke 12.
Hentedag for hageavfall
I Færder kommune hentes hageavfallet i uke 19 og uke 20. Du kan finne din hentedag for hageavfall ved å søke opp din adresse under fanen «henting av avfall» på Vesar sin nettside eller i tømmekalenderen i appen MinRenovasjon.
Henting av grovavfall
Trenger du å få hentet grovavfall hjemme hos deg? Du kan bestille henting av grovavfall på vesar.no (under fanen "Meld fra til oss"). Dette kan også bestilles med melding i appen MinRenovasjon. Du kan også bestille henting av grovavfall ved å kontakte Vesar sin kundeservice: post@vesar.no eller tlf.: 33 35 43 80. Tjenestene kan bestilles mot et gebyr (650 kroner for 15 enheter). Du kan lese mer om tjenesten på vesar.no.
Bestillingsfristen er 2. mai 2025.
Publisert 05.03.2025 10:00