Færder kommune har vedtatt ny anleggsplan for idrett, fysisk aktivitet, friluftsliv og kultur for 2023-2027

Færder kommune vedtok 16. november en ny plan for anlegg til idrett, fysisk aktivitet, friluftsliv og kultur.

Kommunens nye anleggsplan synliggjør hvilke anlegg kommunen vil prioritere i perioden 2023 til og med 2027. Planen synliggjør også anleggsprosjekter lag, foreninger og andre ønsker å jobbe med i denne perioden. Den nye anleggsplanen er også en forutsetning for at nye søknader om spillemidler til anleggsprosjekter kan utarbeides. Les mer om planens innhold og om hvilke anlegg som er prioritert i kommunen vår: Ny anleggsplan med prioritert og uprioritert anleggsprogram.

Planens anleggsprogram skal rulleres hvert år slik at det kan tilkomme nye anleggsprosjekter i perioden.