Flotte skiforhold på øyene

Kommunen har avtale med flere lag og foreninger som kjører opp skiløyper. Akkurat nå er det fine forhold og mange oppkjørte løyper.

Skiløyper på golfbanen på Nøtterøy. Foto. - Klikk for stort bilde

Løypeoppdateringer

Vi anbefaler å besøke to ulike Facebook-sider for oppdatert informasjon om løypene.

Løypegutta har ansvar for å kjøre opp løyper på Tjøme og Løypelaget kjører opp løyper i områdene fra Borgheim og mot Tømmerholt. I tillegg har løypelaget kjørt opp en rundløype fra Tømmerholt via Kjøpmannskjær og tilbake til golfbanen. På Facebook-siden Løypelaget - I LØYPA FOR DEG! oppdateres også løyper som Teie håndballklubb kjører i Teieskogen, på Labakken, i Nesskogen og på Rosanes.

Løypelaget legger også ut løypene sine på loyper.net. På loyper.net kan man navigere seg inn på Nøtterøy får å se løypene og når de er kjørt opp.

Torød og Hårkollen IF vil etter hvert kjøre løyper på Torød.

Informasjon om skimulighetene er også lagt ut på kommunens nettside.