Ordføreren ønsker alle en riktig god jul

I årets julehilsen snakker ordfører Jon Sannes Andersen om den flotte givergleden som er ute blant folk. Han retter også en takk til frivilligheten for all uegennyttig innsats, næringslivet som evner å omstille seg, de ansatte i kommunen og hver eneste innbygger i Færder som bryr seg.

I videoen under kan du se ordfører Jon Sanness Andersen sin juletale til kommunens innbyggere. Etter talen følger et musikalsk innslag med tre dyktige elever ved Færder kulturskole; Jenny Eide Eggen og William Thorød Reichelt (sang), og Emanuel Rønningsland (piano). En stor takk til elevene ved Færder kulturskole!

På vegne av kommunestyret i Færder ønsker jeg alle en riktig god jul og et godt og fredfullt 2023, sier ordfører Jon Sanness Andersen i sin juletale.