Velkommen til dialogmøte om frivillighet og beredskap

Færder kommune inviterer frivillige organisasjoner til årlig dialogmøte om frivillighet og beredskap onsdag 16. oktober kl. 18:00 i kommunestyresalen på Tinghaug.

Illustrasjon av Færder kommunes beredskap - Klikk for stort bilde

• Velkommen ved ordfører Tom Mello.
  • Presentasjon av fremmøtte organisasjoner.
  • Presentasjon av kommunal beredskapsplikt i nåtid og for fremtidige kriser ved beredskapskoordinator i Færder kommune, Eirik Veseth.
  • Frivillig beredskap i fred og kriser.
  • Dialog med frivilligheten for å ivareta et godt samarbeid med kommunen.
Eirik Veseth, beredskapskoordinator i Færder kommune. - Klikk for stort bildeEirik Veseth, beredskapskoordinator i Færder kommune.

- Kommunen ønsker å styrke samarbeidet mellom kommunen og frivillige organisasjoner knyttet til beredskap og samfunnsikkerhet i et lokalt perspektiv, sier beredskapskoordinator i Færder kommune, Eirik Veseth.

Påmelding

Meld deg på her

Maks 80 deltakere, vi oppfordrer derfor til at hver organisasjon stiller med inntil 4 personer.