Velkommen til konsert for veteraner

I anledning Frigjørings- og Veterandagen 2024 har ordfører Tom Mello gleden av å invitere veteraner bosatt i kommunen til et felles arrangement for veteraner i kommunene Færder, Tønsberg, Horten og Holmestrand.

Bilde av artistene Martin Dyrkorn Svarthol og Lars Bremnes og Kongelig norske marines musikkorps. - Klikk for stort bilde

Konsert i anledning Frigjørings- og Veterandagen

Dato: tirsdag 7. mai kl. 19:00
Sted: Støperiet, Tønsberg (Rambergveien 11)
Enkel bevertning. Gratis deltakelse. Billett må fremvises.

Konferansier Geir Aker leder arrangementet - godt hjulpet av Kongelig norske marines musikkorps og artistene Lars Bremnes og Martin Dyrkorn Svarthol.

Sikre deg billetter innen 14. april

De lokale veterankontaktene har fordelt antall billetter til respektive kommuner. Færder kommune har 40 billetter til veteraner bosatt i kommunen. Vær rask med å sikre deg billett(er) ved henvendelse til kommunenes veterankontakt, Eirik Veseth, på e-post eirik.veseth@faerder.kommune.no, eller telefon 33 39 00 00, innen 14. april.