Sterk og stødig - treningsgrupper for seniorer, søker frivillige instruktører.

Vi søker frivillige instruktører til helsefremmende og forebyggende treningsgrupper for seniorer.

Vi søker etter deg som har interesse og lyst til å lede treningsgruppe for seniorer i Færder. Du kan lede treningsgruppe alene eller sammen med en annen frivillig. Målgruppen for treningen er seniorer som opplever ustøhet og noe redusert funksjon.

Treningen gjennomføres på dagtid én gang i uken. Aktuelle instruktører vil få opplæring i form av et tredagerskurs. Instruktører vil få oppfølging av fysioterapeuter i Færder kommune. Treningsgruppene er et ledd i kommunens satsning på forebygging av funksjonssvikt og fall.

Ta gjerne kontakt med en av oss om du er interessert eller ønsker mer informasjon.

Les mer om «Sterk og stødig» her!

Vilde Kværne Stangeland
Rådgiver