Formålet med oppstart av reguleringsarbeidet er å legge til rette for forretningsformål med plasskrevende varer i tråd med kommuneplanens bestemmelser. I kommuneplanen defineres plasskrevende varer som trelast/byggevarer, gartneri/hagesentre, biler/motorkjøretøy, båter/båtmotorer, hvitevarer og møbler.
Link til plandialogen
Send uttalelse på e-post til postmottak@faerder.kommune.no eller per brev til Færder kommune, Postboks 250, 3163 Nøtterøy. Kopi av merknad sendes til Arkitektene Astrup og Hellern AS, epost: lgj@aaoh.no eller via post til pb. 6734 St. Olavsplass, 0130 Oslo.
Uttalefrist: 15.08.2024
Eventuelle uttalelser til planarbeidet vil bli vurdert og kommentert i saksfremstillingen til neste behandling av planen i Hovedutvalg for plan, teknikk og miljø. Vi gjør oppmerksom på at det derfor ikke vil bli gitt individuelle tilbakemeldinger underveis til den enkelte som avgir uttalelse i saken.
Dokumenter
Saksframlegg (PDF, 174 kB)
Planavgrensning (PDF, 141 kB)
Planinitiativ (PDF, 3 MB)
Klimagassberegninger (PDF, 2 MB)
Referat oppstartsmøte (PDF, 681 kB)